dissabte, 8 de desembre del 2012

La Foradada




No fa massa en una sortida d'amics fotògrafs algun va anomenar " La Foradada", feien referència del lloc com un paratge impressionant. Un salt d'aigua junt a una paret de roques foradada per l'erosió i que en una determinada hora del dia, segons les estacions, es podia veure el pas dels raigs de sol passant a través de la paret per il·luminar la fosa d'aigua cristal·lina. 
Ostres! jo això tenia que veureu, em semblava massa perfecte per ser veritat, així que li vaig preguntar al senyor Google com anar-hi. Es trobava al poble de Cantonigròs, a tan sols una horeta de camí. 
Aixi doncs vam organitzar una sortida familiar per veure l'indret i jo fer algunes fotos. 
Va anar pels pèls que no donem mitja volta  a mig camí degut a la densa boira, però haig de donar gràcies a la meva filla Júlia, que cantant el sol solet en forma gairebé de invocació  índia, aquest li va fer cas i va aparèixer de sobte sobre la plana de Vic.
 Una vegada arribats a Cantonigròs tres quarts d'hora de descens per arribar a l'espectacle, La Foradada, realment una meravella, un dels llocs mes emblemàtics i bonics de tot el Collsacabra. Un preciós salt d'aigua situat en un lloc salvatge de la Riera de les Gorgues.







Canon 7D amb tokina 11-16, filtre polaritzador BW i filtre degradat neutre Hitech
f:/11   ISO: 100   v: 1seg

2 comentaris:

  1. Impresionant!!! Quina foto tant bonica... Em d'anar un dia per aquí, a veure si fem una sortideta tots plegats!!

    ResponElimina